Valitukset

1.1 Logflex MT pyrkii tekemään pelaajan kokemuksesta mahdollisimman nautinnollisen. Joskus pelaaja saattaa kuitenkin olla tyytymätön tarjoamiemme tuotteiden laatuun tai asiakaspalveluumme. Pelaaja voi tehdä valituksen lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected] yrityksen verkkosivuston asiakastukisivulta löytyvän livechatin välityksellä. Valitus ohjataan hallinnolle, ja pyrimme käsittelemään sen 48 tunnin kuluessa vastaanottamisesta.

1.2 Kaikilla Asiakkailla on oikeus etsiä ratkaisua kiistaan ulkopuoliselta vaihtoehtoiselta kiistanratkaisuelimeltä. Independent Betting Adjudication Serivce (www.ibas-uk.com) toimii Logiflext MT Limitedin ulkopuolisena vaihtoehtoisena riidanratkaisuelimenä kaikkien pelaajien tapauksessa, ei säätelyelimen ominaisuudessa. Kiistanratkaisuelimeen voi ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Yhteydenotto on maksuton kaikille asiakkaille.

1.3 Mikäli et ole tyytyväinen valituksesi ratkaisuun tai sen käsittelyyn, voit siirtää sen suoraan Maltan rahapeliviranomaiselle, Malta Gaming Authoritylle, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected].

1.4 On tärkeää, että vain vakavat valitukset siirretään rahapeliviranomaisen käsiteltäviksi.